Аутсорсинг контенту

Правильний контент – це основа успіху. Слово контент походить від англійського content, що означає зміст – це будь-яке інформаційне або змістовне наповнення інформаційного або веб-сайту: це можуть бути тексти, мультимедіа, графіка. Кожен з цих напрямків є досить специфічним і вимагає залучення своїх фахівців з кожного напряму – копірайтерів, дизайнерів, 3д-дизайнерів, відеоредакторів і т.д.

В сучасному світі, будь-яку думку, навіть саму геніальну, для того щоб втілити, потрібно правильно описати, і подати у письмовому вигляді. Цим і займаються фахівці із загадковою назвою копірайтер, вони підбирають правильні слова для статей, промо-матеріалів, буклетів, сайтів.

Ви замислювалися над тим, що аутсорсинг може бути економічно ефективним? Звичайно, все залежить від того, які індивідуальні потреби вашого бізнесу.

Коли ж варто передавати написання якісного контенту на аутсорсинг? Копірайтери і райтери пропонують аутсорсинг написання контенту на постійній основі і у великих обсягах. Існує думка, що аутсорсинг – це і є ключ до максимальної продуктивності. Але також, є інша думка, це думка бізнесменів, котрі вважають, що ефективність може бути досягнута тоді, коли контент готують співробітнки компанії, оскільки лише вони досконало знають бізнес зсередини.

Обидві ці думки є правильними. У кожного бізнесу є свої унікальні потреби, а також і власні обмеження. Тому у такому випадку діяти потрібно відповідно, універсального рішення не існує, а винятки з правил є завжди. Проте контент-маркетинг у будь-якому випадку є неминучим, оскільки потужні підприємства вкладають величезні кошти у розробку стратегій контент-маркетингу, а невеликі фірми теж розуміють, що в контент-маркетингу прихований величезний потенціал для розвитку та росту продажів.

Якщо у вас невеликий або малий бізнес, тоді звісно краще передати написання контенту на аутсорсинг. Це знизить витрати і дасть вам більше простору для маневрування. Немає жодного сенсу наймати копірайтера чи райтера на повний робочий день, якщо вам потрібно підготувати лише 2-4 статті для корпоративного блогу чи декілька статей для сайту на тиждень. Якщо у вас великий бізнес і потрібно публікувати десятки сторінок кожен день, тоді краще найняти цілу команду для створення контенту.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *