Гаджет для управління домашньою технікою через постукування



Knocki1

Управляти смарт-речами в розумному будинку тепер можна не тільки голосом, ударами або пультом дистанційного керування. На майданчику Kickstarter успішно просувається фінансування приладу Knocki, який здатний взяти на себе управління “розумною” технікою за допомогою дотику поверхні навколо нього. Не потрібно більше використовувати кілька додатків або пультів, щоб контролювати відразу кілька пристроїв – новинка здатна об’єднати їх, взявши на себе найважливіші функції, які користувач запрограмує в фірмовому додатку Knocki на смартфоні. Новинку можна закріпити на стіні, столі, стільниці – поверхня цих предметів і перетворитися на своєрідний контролер для управління гаджетами. Knocki здатний розпізнати до 10 різних дотиків і постукувань. Наприклад, три швидких стуку по столу включать кавоварку, два – включать / виключать освітлення, три повільних ляпанця означатимуть вимикання будильника і так далі. Kogorta-­group – лидер на рынке охранных систем в Одессе, разрабатывает проекты и предлагает с возможностью установки охранные системы, видеонаблюдение, пожарную сигнализацию, системы пожаротушения.

0c_original

Remote-Control-02

Новинка сумісна зі світильниками Philips Hue, смарт-електронікою Wemo і Samsung Smartthings, термостатом Nest, а також з будь-якими пристроями, що підтримують функцію Wi-Fi, наприклад, динаміками або смарт-телевізором. Пристрій працює від трьох батарейок стандарту ААА, його вартість – 79 доларів.

Смартфони Huawei – секрет популярності

p8-h1

Вже довгий час компанія Huawei добре знайома численним користувачам смартфонів. Цей китайський виробник наробив багато шуму саме у XXI столітті, успішно вийшовши на ринок телекомунікаційного обладнання. Завдяки постійному вдосконаленню і розвитку, телефони Huawei входять в трійку лідерів з продажу в усьому світі. Але в чому саме полягає секрет такого гучного і несподіваного успіху? Быстрое и качественное создание сайтов в Киеве поможет вашей компании зарекомендовать себя и продавать вашу продукцию в сети Интернет.


Недороге задоволення

Коли покупцеві пропонують придбати мобільні апарати зі схожими характеристиками і можливостями, то дуже часто на перший план виходить саме ціна. Чим вартість гаджета виявиться нижче, тим цікавіше він виявиться для користувача. Такий підхід дозволив Huawei вигравати у своїх численних конкурентів, у яких цінник опинявся значно вище. Звичайно, зараз різниця в ціні вже не така суттєва, як це було років п’ять тому, але все одно близько 100 доларів завжди вийде «виграти». Коли на дворі кризові часи, то така економія виявляється дуже привабливою для споживача.

Розширений асортимент на будь-який смак

Виробник не зациклюється на конкретному класі смартфонів. У Huawei прекрасно розуміють, що різноманітність модельного ряду безпосередньо впливає на обсяги продажів. При цьому у компанії з Китаю є всі необхідні ресурси, щоб налагодити подібне масове виробництво. З цієї причини в асортименті компанії присутні як топові рішення флагманського рівня, так і численні екземпляри, що відносяться до середнього та бюджетного класів.

Останнім часом лідируючі серії бренду – P і Mate. Смартфони, які їх представляють, увібрали в себе найкращі і унікальні розробки від Huawei. До середнього сегмента відноситься лінійка пошани. А ось до бюджетних смартфонів найчастіше ставляться моделі, що належать до серій G і Y. Це зайвий раз підтверджує, що компанія Huawei пропонує найрізноманітніші пристрої для користувачів з власними уподобаннями та фінансовими можливостями.

Ексклюзивні розробки

Huawei відноситься до тих нечисленних виробникам, які значну частину прибутку вкладають у наукові розробки. Це дає можливість компанії пишатися власними технічними інноваціями, які є унікальними. Численні дослідження вилилися в величезна кількість патентів, завдяки яким Huawei реалізує в життя найсміливіші і дивовижні задуми. Природно, що на це витрачаються гігантські грошові суми (близько 2 мільярдів доларів щорічно) від виручки. Але керівництво не шкодує коштів, щоб залишатися дійсно значущим і шанованим брендом. Адже саме технології відповідають за невпинний прогрес, без якого створити справжній бренд не вийде.

Широке представництво

Регіональне представництво компанії Huawei постійно розширюється. Вже зараз по всьому світу налічується більше 10 відділень і 150 філій, що належать китайським виробнику смартфонів. Що стосується країн СНД, то штаб-квартира Huawei розташовується в Москві. На думку представників компанії, даний регіон є одним з найбільш цікавих і пріоритетних. Тут все частіше відкриваються фірмові офіси, де можна придбати сертифіковані смартфони на будь-який смак. Природно, сервіс-центри також грають важливу роль, адже їх присутність підкреслює серйозність намірів виробника, а користувач відчуває себе більш захищеним при виникненні проблемних ситуацій.

Як виявилося, секрет такої популярності досить простий. Компанія Huawei слід грамотному плану розвитку, перетворившись з самого звичайного китайського виробника мобільних пристроїв на справжнього гіганта на ринку смартфонів. Їй вдалося вже потіснити багатьох іменитих конкурентів, по вставши в Багатьом параметрам один з Статистикою Samsung і Apple. Зараз апарати виробника з Піднебесної легко впізнавані, а їх якість знаходиться на найвищому рівні. Працюючи над своїми і чужими помилками, Huawei досягла відмінних результатів, а майбутні смартфони ще обов’язково здивують громадськість.