Alibaba відкрила незвичайний роботизований ресторан в Шанхаї

Компанія Alibaba створила найтехнологічніший ресторан у світі, в якому зменшилася залежність якості послуг від людського фактора. У ресторані під назвою Hema готують свіжі морепродукти, а обслуговуванням займаються роботизовані системи.
При вході у клієнта є можливість вибрати потрібний вільний столик через спеціальний сенсорної екран, встановлений на вході, після потрібно просканувати QR-код з програми, щоб надалі місце було закріплено за конкретним відвідувачем.
Далі в супермаркеті покупець сам вибирає схожі морепродукти, які відзначаються його QR-кодом. Роботизована рука забирає відібрані продукти в холодильник, де вони чекають своєї черги на приготування. Якщо ваш холодильник вийшов ладу, спеціалісти з компанії TEND допоможуть вам відремонтувати його  http://tend.kiev.ua/remont-kholodilnikov. Клієнт тим часом повертається до свого столика і через додаток відстежує готовність свого замовлення. При бажанні завжди можна через мобільний ПО дозаказать страви з меню.
Приготовлені страви приїжджають по спеціальній стрічці в боксах з прозорою кришкою, які відкриваються тільки біля необхідного столу.

Таким чином, в ресторані немає офіціантів, а тому відвідувач не втрачає час на очікування обслуговуючого персоналу під час замовлення або доставки приготовленої їжі до столика. Ні ймовірності і того, що замовлення буде переплутано або не зрозумілий. З людей в Hema працюють лише помічники в магазині, кухарі і адміністратори, готові допомогу відвідувачам розібратися з тонкощами автоматизованого обслуговування.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *