Хакери зламали комп’ютер журналіста завдяки технічній підтримці компанії Apple

За повідомленням редактора журналу Wired Мета Гоннана, саме технічна підтримка компанії Apple допомогла зловмисникам зламати його персональний комп’ютер. Дану новину журналіст повідомив у своєму особистому блозі. Найцікавіше в цій історії те, що необхідні для злому дані були отримані через банальну технічну підтримку компанії Apple, за допомогою методів соціальної інженерії. Цю інформацію підтверджують як співробітники “яблучного” сервісу, так і самі зловмисники. Стало відомо, що персональний комп’ютер Macbook, планшетний комп’ютер iPad і смартфон iPhone були прив’язані до хмарному сервісу компанії Apple – iCloud. Саме через цей сервіс зловмисники змогли за допомогою стандартних утиліт видалити весь вміст відразу трьох мобільних пристроїв. До того, як вся інформація була стерта, хакери зламали поштову скриньку журналіста. А так як його телефон був прив’язаний до сервісу iCloud, але перебував на той момент у відключеному стані, оперативно відновити пароль редактору не вийшло … Тому використовуйте хостинг Украина для безпеки.

Слідом за видаленням купи інформації, яка зберігалася на трьох мобільних пристроях, зловмисники зламали твіттер акаунт бідного журналіста, який вже давно був прив’язаний до блогу інтернет ресурсу Gizmodo (колишнє місце роботи Мета Гоннана). На вище названому акаунті, який налічує близько 400 тисяч користувачів, зловмисники публікували образливі і расистські повідомлення, а так само те, що вони є членами угруповання Clan Vv3.

Через деякий час, доступ до твіттер акаунту Мета Гоннана і мікроблогу Gizmodo був відновлений в повному обсязі.

Варто нагадати, що інтернет-сервіс iCloud дозволяє своїм користувачам копіювати інформацію, яка зберігатися на будь-якому мобільному пристрої від компанії Apple, в спеціально відведене місце в “хмарі”. Крім цього, вище названий сервіс передбачає можливість визначення місця розташування вкраденого девайса, віддалене блокування його, а так само твори дефрагментації всіх даних.
Виходячи з цієї історії, можна зробити кілька висновків. Перший – компанії Apple варто серйозно задуматися над безпекою користувачів, які використовують хмарний сервіс як сховище важливої ​​інформації. Другий – не плутати розвага і звичайні для користувача потреби з роботою. Тобто, розмежовувати ступінь важливості інформації і не викладати її в інтернет.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *