Зазвичай, щоб дізнатися і продіагностувати свою машину на помилки потрібно їхати в сервіс і платити чималі гроші, даний же прилад врятує від постійних відвідувань сервісного центру і періодичну витрату грошей. Звичайно таким пристроєм вже нікого не здивувати, але це не заважає бути йому корисним.
Сканер можна поставити практично в усі машини у яких є роз’єм OBDII, невеликий список підтримуваних машин можна подивитися тут, але в тому списку немає і половини підтримуваних машин. Прийнято вважати, що даний сканер працюватиме в будь-якій машині з OBD- II з 1996 року для американського ринку і з 2003 для європейського ринку, дизельні авто з 2004 року. Версій даного сканера незліченна кількість, є і 1.3, і 1.4, і 1.5, і навіть – 2.1, відмінностей не багато, одна з найголовніших відмінностей – дизайн. Найоптимальніша версія ELM327 Bluetooth 1.5 на чіпі PIC18F25K80 вона виглядає точно так само як і 2.1, дізнатись про справжню версію тільки за допомогою програми.
Комплектація досить скромна: диск з ПЗ для Windows і, власне, сканер ELM327. Зовнішній вигляд теж нічого особливим не виділяється, він виглядає як і всі інші сканери за цю суму. Дуже добре, що він має досить скромні розміри (48х30х25мм), так як більшість інших сканерів можуть навіть не поміститься в роз’ємі, кришка не закриється і сканер буде просто стирчати нічим не захищений під торпедою.
Для роботи зі сканером використовувалася програма TORQUE версії 1.8.41 , але є й інші програми для роботи з OBD сканером. Після того як ми встановили програму ми бачимо заставку і робочий стіл. У програмі кілька робочих столів і на кожному розкидано велику кількість потрібних і не потрібних віджетів, в наступних скріншотах я вже налаштував свій робочий стіл. Кожен налаштовує його сам, так як у всіх різні потреби.
Для того, щоб почати використовувати сканер, його потрібно підключити в OBDII роз’єм, включити Bluetooth на смартфоні і знайти новий пристрій, який для з’єднання попросить код 1234. Відбувається це все досить швидко, є можливість підключити будь-який смартфон з Bluetooth версії від 2.1 +, далі відбувається автоматичне визначення протоколу і з’єднання з ЕБУ автомобіля. У даній машині протокол був визначений як ISO-15765. Для подальших підключень сканера краще вибрати пристрій в настройках вручну (так як з повторними підключеннями можуть виникнути проблеми).
Після того як ви все підключіть і зайдете в програму вам треба буде ввести деякі дані Вашої машини. А саме: обсяг двигуна; вага машини з урахуванням водія, бака і т.д .; Тип двигуна; обсяг бака і кількість обертів. На скріншоті нижче це перша частина, друга і третя це дані додатки з можливістю редагування.
У програмі є безліч доступних приладів і таке ж безліч робочих столів (сім), але багато приладів можуть бути не доступні, це все залежить від машини. У нашому випадку доступні ці (постарався зробити коротший, але вийшло все-одно багато):
Ще кілька скріншотів з налаштувань сканера (тут і можна побачити, що версія сканера 1.5):
Отже, тепер давайте розберемося з основними приладами. Зробив найбільш оптимальний для себе стіл.
1) Швидкість. Під час руху неквапливо змінюється. Показує щодо точно.
2) Обороти двигуна. У заведеної машині це значення дорівнює приблизно 700-850.
3) Середня витрата на 100 км.
4) Миттєвий витрата. Коли машина стоїть – його немає.
5) Це температура охолоджуючої рідини.
6) Температура повітря (на вулиці).
7) Загальний пробіг з першого підключення сканера.
8) Пробіг за час поточного підключення сканера.
9) Напруга акумулятора.
10) Вартість поїздки.
Ну і найголовніше – це можливість перевірки автомобіля на наявність помилок і стирання їх. У мене їх не було. Також існують версії ELM327 для iOS – на базі WiFi через те, що Bluetooth у пристроях Apple зарізаний