WebGarden – українська біржа посилань з виплатою на картки Приватбанку

Давно відомо, що пошукові системи ранжують видачу сайтів за запитом користувачів. Кожному сайту і кожній сторінці окремо присвоюється якийсь показник авторитетності. Чим більше посилань на сторінку пошуковий робот побачив в мережі, тим відповідно більше авторитетність сторінки. А значить, тим ближче до початку видачі буде сайт за інших рівних умов. Передбачається, що автори сторінок не будуть просто так згадувати інші ресурси на своєму сайті. Посилання з’являються, якщо автор вважав який-небудь матеріал цікавим своїм читачам.

Не секрет, що від позиції комерційного сайту у видачі в результатах пошуку залежить, яку частину ринку отримає компанія. Кожна сходинка може принести солідну прибавку до обороту компанії. Тут і з’являються на арені фахівці з підняття рейтингу сайту в пошуковій системі. Найпершим способом збільшення показників сайту була реєстрація його в різних тематичних каталогах і публікація посилань на дошках оголошень. Чим в більшій кількості таких каталогах був згаданий сайт, тим більше був його рейтинг. Однак, розробники пошукових систем досить швидко прийшли до висновку, що більшість каталогів авторитетності не додають, і з’явився механізм пессимізації сайтів.

Закономірний наступний крок – комерційне розміщення посилань на сайтах. Зрозуміло, творці сайтів живі люди, які в більшості собою зовсім навіть непротив, що б їх дітища приносили матеріальну віддачу. І в більшості своїй за невелику денежку готові згадати комерційний сайт на сторінках. Питання – як стикувати тих, хто хоче купити з тими, хто готовий продати і як адекватно оцінити вартість такого роду послуг?

Цю нішу і зайняли біржі посилань. Власник сайту реєструє свій проект в системі і, розміщуючи спеціальний код, наданий біржею, визначає місце на своїх сторінках для публікації однієї або декількох комерційних ссилкок. Гроші з рахунку рекламодавця щодня списуються і нараховуються на рахунок вебмастера за вирахуванням комісійних системи. Біржа посилань, будучи посередником продажу рекламного місця, бере на себе турботу про правильність нарахування коштів, відстежує коректне розміщення посилань.

Нарешті на Україні з’явилась перша така біржа посилань і носить вона назву WebGarden. Що відрізняє її від інших аналогічних бірж, запитаєте ви, а це:

– Можливість продавати звичайні орендовані і вічні посилання.
– Для багатьох сайтів з яскраво вираженою тематикою підбір в першу чергу тематичних посилань, тим самим ваш сайт буде в більшій безпеці від санкцій пошукових систем.
– Розміщення через скрипт і автоматизований контроль за розміщенням.
– Завжди високі ціни на посилання.
– Автоматичний збір нових сторінок і постійне збільшення Вашого доходу.

Зручно також і те, що виплати зароблених коштів здійснюються на WebMoney і на карти ПриватБанку. На біржі ручна модерація сайтів, при якій пріоритет віддається сайтам в українських зонах або з українським текстом.

Продаючи рекламні місця на сторінках свого ресурсу, вебмастер сам визначає стратегію. Чи варто спробувати підняти ціни, з тим що б продати менше посилань за великі гроші, або, навпаки, знизити ціни збільшуючи тим самим обсяги продажів. Але очевидно одне, чим вищі рейтинги сайту, і більша його наповненість, тим більше потенційний заробіток вебмастера.

2 thoughts on “WebGarden – українська біржа посилань з виплатою на картки Приватбанку

  1. Потап сказав:

    Є в когось досвід роботи цією біржою?

    • Іван сказав:

      Дуже хороша вітчизняна біржа, хоча і немає багато користувачів на даний момент. Користуюся нею більше року. Швидко розкуповуються сторінки. Реклама на 90% з украінських русурсів (по проханню можна включити на 100%). Ще жодного разу не було проблем чи затримок з виплатами. Стабільний і вчасний дохід в нас час дуже вадливий аргумент.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *