Landing Page (Лендінг пейдж, сторінка захоплення, «посадкова сторінка») – це спеціальним чином спроектована веб-сторінка, завданням якої є спонукання користувача до виконання певного цільового дії на сайті. Це може бути заповнення форми з контактними даними, дзвінок в компанію або завантаження комерційної пропозиції.
На даний момент Лендінгем пейдж є одним з найефективніших типів сайтів з точки зору конверсії. Джерелом трафіку для Лендінг пейдж може бути контекстна реклама, E-Mail-розсилка, реклама в соціальних мережах, тизерная та банерна реклама, видача пошукових систем.
Лендінг пейдж може мати декілька реалізацій:
– Односторінковий сайт
– Сайт з декількох сторінок із певним конверсійним шляхом
– Конверсійний блок, інтегрований в існуючий сайт
Лендінг пейдж не випадково стали настільки популярні саме останнім часом. На самому початку розвитку Інтернету бізнесмен міг самостійно створити працездатний комерційний сайт і практично відразу почати отримувати дзвінки і замовлення. Але зростання числа конкурентів в Інтернеті змусили користувачів все менше часу витрачати на кожен конкретний сайт. Сайти стали схожими один на одного і якось виділитися стало все складніше.
Саме в той момент з’явилися сайти, які привертали увагу відвідувачів зрозумілим і впадає в очі рекламних пропозицією, незвичайним дизайном і зручною структурою.
Відвідувачу таких сайтів не давали вибору – на сайті не було великої кількості сторінок, складної навігації, дублюючих і вводять в оману елементів. Тільки просте і зрозуміле пропозицію. Відвідувачу залишалося або виконати цільове дію, або піти з сайту.
Такі сайти були першими Landing Page. І вони довели свою ефективність, показуючи конверсію (відношення числа заявок / замовлень до числа відвідувачів сайту) в два і більше разів більшу порівняно зі звичайними сайтами.
Більшість сучасних сайтів не викликають у відвідувачів ніяких емоцій. Хрестик у правому верхньому куті натискають мало не зі швидкістю звуку, ледь зайшовши на сайт. Підприємці зіткнулися з тим, що їх сайти перестали приносити клієнтів.
Зручний інтерфейс, продумана структура і продає дизайн при замовленні сайтів часто навіть не обговорюються. «Мені подешевше» – от і все, що потрібно. Буде такий сайт хорошим продавцем? Ні! У нього немає необхідних інструментів продажів.
У Landing Page дизайн і структура продумуються так, щоб викликати у відвідувачів певні емоції, відповідати на виникаючі питання в міру їх виникнення, закривати заперечення і мотивувати до скоєння цільового дії.
Хороша Landing Page – це ваше конкурентну перевагу. Лендінг пейдж може перетворити до 40% відвідувачів сайту в клієнтів. Більшість великих компаній вже використовують Landing Page.
Основні переваги Landing Page:
– Стильний і функціональний дизайн
– Продумана структура сайту
– Акцент на пропозиції і вигодах
– Швидкий запуск і модифікація
– Вартість нижча, ніж у звичайного сайту
Для високої конверсії Лендінгем пейдж потрібен якісний цільовий трафік. Необхідно щоб на сайт заходила тільки цільова аудиторія. Природно, так не буває. Обов’язково зайдуть конкуренти і нецільові відвідувачі, тому 100%-й конверсії не буде навіть якщо рекламна пропозиція унікально, а Landing Page бездоганний.
Також важливо, що посадкова сторінка не просто інструмент продажів, але і рекламний PR-інструмент. Тут відбувається презентація товару або послуги, формується образ компанії. І від того на якому рівні виконаний сайт залежить загальне враження про вашому бізнесі.
Саме тому варто купити Лендінг-пейдж у інтернет-студії Echo: вони вміють робити цікаві, зручні для сприйняття лендінг-сторінок з високою конверсією. Завдяки цьому користувач знайде відповіді на всі питання і, з високою часткою ймовірності, залишить заявку. А це – кінцева мета будь-якого landing page.
У студії Echo здійснюється повна розробка сайтів «під ключ»:
– Вивчення специфіки бізнесу і конкурентів
– Підготовка якісного контенту
– Розробка дизайн-макету та його верстка
– Запуск лендінг і його настроювання
– Запуск рекламної компанії вашої Landing Page
Студія Echo здійснює підтримку сайту і після створення сайтів львів, а також регулярно звітує про вжиті заходи. Тут прагнуть зрозуміти клієнта, його цілі і наміри і допомогти йому досягти бажаного. Купити Landing Page в студії Echo – це означає зробити дійсно корисний крок у розвитку вашого інтернет-бізнесу!