Посадіть посилання в нашому саду і збирайте щедрий урожай прибутку!

logotip

Біржею посилань називається система купівлі-продажу посилань на сайти, організація в якій проходить за принципом товарної біржі.Такі біржі використовують для розкрутки сайтів оптимізаторами, а також заробітку в інтернеті власниками сайтів. Купівля посилань необхідна для того, щоб підняти сайт вгору в видачі пошукових систем. Хорошим прикладом є нова українська біржа посилань WebGarden, котра має красномовне гасло “Посадіть посилання в нашому саду, і збирайте щедрий урожай прибутку!”. Біржа повністю працює в автоматичному режимі і сам процес купівлі-продажу зовсім неважкий. Для організації продажів посилань вам необхідно встановити код цієї біржі, який дозволить додати сайт.

Учасники біржі діляться на веб-майстрів та оптимізаторів. Веб-майстри беруть участь в системі заробляння грошей зі своїх сайтів, продаючи місця під посилання сайтів на сайти оптимізаторів. За кожну таку посилання веб-майстер має щомісячний дохід. Оптимізатори набувають посилання на інших сайтах і встановлюють їх на свої для підняття рейтингу цих сайтів в пошукових системах, а також для збільшення їх відвідуваності.
Принцип роботи біржі нескладний – це інтерфейс спільної роботи між людьми – продавця і покупця, а біржа в цьому випадку виконує роль посередника угод, за що бере незначну комісію, на яку, власне, й існує.
Щоб заробити на продажах посилань знадобиться для початку сам сайт, на якому ці посилання розмістяться. Різниці немає, чи буде сайт буде розміщено на платному чи безкоштовному хостингу, тематичний зміст також не є особливо важливим, але слід врахувати, що тематика може вплинути на швидкість покупки посилань. Найбільш значущими показниками є ТіЦ (тематичний індекс цитування) і PR (pagerank)- чим вищими будуть ці показники, тим вищою буде ціна при продажі посилань. Для збільшення показників сайту необхідно якомога більше посилань на цей сайт. Придбати посилання на свій сайт можна на цій ж самій біржі. Але в разі необхідності отримання безкоштовних посилань доведеться зареєструвати посилання в каталогах, статтях, на форумах, проспамити гостьові книги, писати коментарі в блогах.
У підсумку найкраще продавати не більше трьох посилань зі сторінки. Тому рекомендується встановити ціну вище середнього по системі і звести цим практично до нуля ризик потрапити в бан. Розміщувати посилання варто бажано на якісні сайти і переважно з тією ж тематикою, що і в посиланнях. Також, перш ніж почати продавати посилання з нового сайту, необхідно спочатку трохи розкрутити його.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *