Просування сайтів: як працює Інтернет

Інтерес до Інтернету ріс все більше і більше, стало з’являтися більше сайтів, поштовхом тому стали безкоштовні хостинги, люб’язно надали свої послуги за покази сокровенних банерів – двигуна епохи контенту. На банерах було схиблене все – вся мережа жила откруткі показів і пошукові системи це теж не обійшли стороною. У мережі стало більше грошей, а, отже, конкуренції.
З’явилися перші професійні оптимізатори, повністю заробляють гроші на трафіку, а не займаються цим за сумісництвом з основною роботою. Спочатку це були просто оптимізатори, це вже до кінця епохи контенту з появою маси дорвеев вони стали фарбуватися в чорних, сірих і білих. Ось і прозвучало це грізне слово дорвеи причина краху епохи контенту. Хмельницький розробка сайтів мала неймовірний успіх: сайти замовляли всі. Обчисливши формулу ідеального сайту в мережі стали величезними темпами розростатися безглузді і непотрібні релевантні запитам сайти все більш і більш витісняють всі інші. Ідея вирішення цієї проблеми була запозичена у вже на той час світового лідера серед пошукових систем Google. Почалася епоха посилань.
Епоха посилань
Вперше виникла ідея запитати у народу, а що, на вашу думку, добре, вірніше які сайти хороші? Цим народом виявилися вебмастери. Ставлячи посилання зі своїх сайтів на хороші, побачені і оцінені своїми власними очима сайти мережі вони піднімали їх вгору у видачі. Ідея була хороша, але в мережі стало крутитися занадто багато грошей … Першу тріщину ця система стала давати коли почався бум обміну посиланнями. Особливо страшно це виглядало коли змінювалися десятками банерів з головної сторінки, пізніше з’явилися окремі сторінки куди все це сміття перенесли і багаторазово примножили. Так чи інакше народ вже протоптав «стежки успіху» і успішно проганяючи по ним проект за проектом став виводити їх у світ. Дорвейний технологія лише на початку епохи трохи постраждала, але незабаром освоїла нові методи впливу на системи і почала розвиватися, ще з більшим розмахом. Прийшов час нової епохи.
Технології майбутнього – епоха CTR
Що ж ще можна зробити такого чого ще не зробили? Хочу викласти тут оду ідею, яка крутиться у мене в голові. І так давайте подивимося на Інтернет очима пошукової системи. Що треба пошуковим системам? Як це не дивно, але те ж саме що і нам усім – відвідувачів. Буде великий потік відвідувачів – будуть більше продаватися рекламні майданчики, буде більше прибутку від пошуковика. А коли відвідувач піде в ту чи іншу пошукову систему? Коли вона буде знаходити те що йому потрібно, а не всяке сміття. Так от і ми підійшли до головної частини питання – що потрібно відвідувачу? Розробка сайтів хмельницький впрошу чергу має мати високий трафік з пошукових систем, далі якісний контент і лише толі пошукові системи намагаються це вгадати вже довгі роки, аналізуючи контент, враховуючи думку вебмайстрів (вважай тих же розробників мережі), а може все простіше? Може про це коштуватиме запитати самих відвідувачів?
Третій кит
Зараз практично всі пошукові системи підрахують хто коли і де клікнув на їх сайтах. І щось мені дуже сильно здається, що це не спроста. Уявіть собі таку річ, що пошукові системи поряд з коефіцієнтами відповідності контенту і ваги посилання ранжирування, так само при розрахунку ваги сайту (віц) будуть враховувати і його CTR в пошукових системах. Будуть просто підраховувати скільки разів, був показаний сайт, і на яких позиціях, і скільки разів на нього було скоєно переходів (кліків). З точки зору конкуренції це здорова річ, так як користувачу буде запропоновано 10 сайтів і природно він вибере найкращий для себе шляхом кліка на нього. Зібравши таку статистику і подкорректировав дані (у сайту на першій позиції більше шанси, що на нього клацають, отже, його CTR слід трохи знизити виходячи з коефіцієнтів кликабельности по позиціях) можна отримати «третього кита», на якому буде триматися пошук. Що ж буде давати цей кит? Цей кит буде давати коефіцієнт популярності сайту у користувачів. В результаті чого користувачі будуть самі коригувати видачу – сайти які їм подобаються піднімуться вгору, а сайти які їм не подобаються впадуть. Вийде видача, яка подобається користувачеві – чи не це запорука успіху пошукової системи?
Накрутимо?
Природно перші думки – так це ж легко накрутити! А ні – не так вже й легко. Можна зробити не загальний опитування всіх користувачів, а в випадковий час по випадковим запитам в випадковий проміжок часу і з умовою один ip адресу голосує тільки один раз, скажімо на тиждень, місяць і т.д. Тобто рандома вибралося час і в цей проміжок часу відбувається так сказати соцопитування – Ви за кого? Даної інформації буде достатньо для обчислення середньої статистики. І так періодично через певний час. Імовірність накрутки мізерно мала. Найактивніші ip адреси можна помістити в чорний список і більше їх думка не питати. Загалом запобігти накрутку тут цілком можна.
Марія Лабченко, м.Хмельницький, 23.03.2015

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *