Юзабілі сайту та інтернет магазину

При розробці інтернет-магазину в місті Рівне чи Рівненській області велика увага повинна приділятися юзабіліті. Під цим терміном розуміється зручність торгового майданчика для відвідувача. Найбільш важливим для юзабіліті є система навігації за товарним асортиментом. Умовно його можна поділити на маленький (до 300 позицій), середній (від 400 до 1000) і великий (понад 1000 позицій), притому, що в кожній категорії товарів не менше 15% від усього асортименту.
Залежно від широти асортименту застосовують різні види навігації: лінійну, багаторівневі каталоги і навігацію, засновану тільки на вибірках. Лінійна називається навігація, при якій відбувається послідовний перехід від сторінки до сторінки. Даний тип навігації передбачає наявність прямої лінії, яка з’єднує всі сторінки вузла. Багаторівневі каталоги – більш складний тип навігації, застосовується в магазинах з великим товарним асортиментом. Студія, що виконує лінійну навігацію інтернет магазину є умісті Рівне. Розробка сайтів Рівне, саме так потрібно шукати в Інтернеті, що замовити розробку інтернет магазину по такому напрямі.
Слід зазначити, лінійна навігація передбачає наявність головного (кореневого) каталогу та підпорядкованих йому каталогів нижнього рівня, які об’єднують товари з яких-небудь ознаками. Навігація на основі вибірки дозволяє вказати відвідувачеві декілька параметрів і отримати вибірку товарів, що задовольняють даним умовам.
Враховуючи важливість зручної навігації, створення будь-якого інтернет-магазину починається з розробки структури. При її створенні необхідно враховувати специфіку товарів і покупців. Безумовно, потрібно звернутись до фахівців. Рівне розробка сайтів, програмісти цієї студії знаються на створенні магазинів понад 7 років. Вони повідомили, що найважливіший розділ в інтернет-магазині – каталог товарів. У кожній галузі існують професійні класифікації товарів. Але використовувати їх для створення каталогу виходить не завжди. Наприклад, в парфумерії дуже складна класифікація запахів, що включає такі незрозумілі назви, як папоротеві і альдегідні аромати. Як пахнуть “арабські” духи, звичайний споживач не знає. Для нього ближче інші назви – пряні або свіжі аромати. Вони відносяться до “побутовим” класифікаціями, тим не менш, відвідувачеві говорять більше, ніж незрозумілий слово “арабські”. Звичайно, структура інтернет-магазину – це не тільки каталог товарів. Необхідні інформаційні розділи зі службовою інформацією. Наприклад, як здійснюється замовлення, доставка і оплата товарів. У будь-якому інтернет-магазині виділяється місце для показу спеціальних пропозицій.
Все, про що ми говорили вище, можна віднести до змісту магазину. Тоді що таке дизайн? Якщо провести аналогію з “реальним” магазином, дизайн – це інтер’єр та оформлення магазину. Завдання створення “торгового дизайну” дещо відрізняється від загального веб-дизайну. Справитися з нею може тільки дизайнер, що розуміє специфіку інтернет-торгівлі. Крім зручного розташування окремих блоків, дизайн повинен нести в собі певну емоційне навантаження. Наприклад, відкрийте магазин іграшок та комп’ютерної техніки. Ви відразу відчуєте різницю.
Все, про що ми говорили в цій статті, відноситься до внутрішніх чинників успіху – до того, як повинен бути організований сайт інтернет-магазину. Дизайн і функціонал повинні бути на високому рівні, щоб забезпечувати відвідувачеві високий рівень Сервісу. У свою чергу комерційна ідея підприємства (виражена в асортимент і ціни) повинна забезпечувати його прибутковість.
У той же час зовнішні фактори успішної організації інтернет-торгівлі поки залишилися за кадром. Як залучати цільових відвідувачів на сайт в достатній кількості? Що дасть найбільший ефект – пошукова оптимізація, контекстна і пошукова реклама, або, можливо, непоісковой методи залучення? Наскільки значущий для інтернет-магазину такий метод маркетингу, як брендинг? Нарешті, що зробити для того, щоб покупці після здійснення першої покупки переходили в розряд постійних клієнтів? Всі ці питання стануть темами наступних статей нашого циклу.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *