Аутсорсинговий контакт центр cartli.com.ua пропонує послуги з прийняття вхідних дзвінків абонентів замовника і здійснення вихідних дзвінків з цільовими зверненнями до потенційних клієнтів. Надання послуг колл-центру є провідним напрямком діяльності компанії Cartli, що дозволяє повністю концентруватися на їх якості.
Завдання контакт-центру – за допомогою сучасних засобів комунікації допомагати замовникам в їхньому бізнесі, збільшувати обсяги продажів їхньої продукції та послуг, напрацьовувати клієнтську базу, залучати та утримувати клієнтів. У першу чергу такі послуги призначені для власників і керівників компаній, які з їх допомогою зможуть мінімізувати операційні витрати на утримання власного штату і разом з тим забезпечити своїх клієнтів якісною телефонної підтримкою.
Контакт-центр вигідно розташований в центрі України в м. Вінниця, це потужний центр обробки викликів операторами, оснащений спеціалізованим сучасним обладнанням, багатоканальними цифровими телефонними лініями і висококваліфікованим персоналом. Оператори контакт-центру володіють чотирма мовами – українською, російською, англійською та німецькою та в будь-який момент (7 днів на тиждень , 24 години на добу) забезпечать контакт з вашими клієнтами.
Контакт-центр Cartli виведе ваш бізнес на новий рівень!