Розробка сайтів основні кроки замовника

Дуже часто при створенні сайту в Луцьку у замовника відсутнє чітке розуміння цілей, які стоять перед проектом. І в підсумку результат може виявитися плачевним: ви “щось” попросили, ми “щось” і зробили. Чітке розуміння, що сайт потрібен тільки для галочки і вказівки на візитках (а для багатьох компаній це так і є) позбавило б безліч замовників від головного болю і зайвих витрат.
Пам’ятайте, що Луцьк розробка сайтів – це не набір красивих зображень в Інтернеті, а, насамперед, маркетинговий інструмент, який повинен виконувати своє призначення, а не “просто бути”. Також це програмування, яке виконує програміст, а для цього потрібно скласти технічне завдання. Після виконання програмування, йде дизайн та верстка готово сайту.
Вкрай рекомендується перед початком проекту провести інтернет дослідження і замовити розробку веб-стратегії (про неї докладніше в пункті про типовий цикл проекту), яка дозволить сформувати якесь бачення проекту на всіх етапах його життєвого шляху.
Досить часто замовник сайту в місті Луцьк не може правильно оцінити бюджет проекту і правильно розставити пріоритети щодо аспектів робіт. Дуже часто замовник виходить з особистих переваг і усталених стереотипів (наприклад, “дизайн сайту не важливий, головне – інформація”). Це невірно, бюджет повинен формуватися виходячи з чіткого розуміння цілей і завдань проекту. Якщо ви визначили, що основне завдання сайту – підтримка бренду або певної марки продукту в Мережі, нерозумно економити на розробці дизайн-концепції.
Типова помилка – великий бюджет на просування проекту (припустимо, сотні тисяч доларів на рік) – і мізерний на сам сайт. Подумайте, вкладаючи такі гроші в рекламу, логічно витратити трохи більше грошей створення інтернет проекту, оскільки розробка сайтів луцьк значно дешевша, ніж банери чи бігборди по місту. Вірно і така думка: не має сенсу роздувати бюджет на сайту, якщо ніяких цілей, крім, власне, його наявності немає.
Якщо у вас є сумніви у власних можливостях визначення загального бюджету або розподілу його по складовим частинам, зверніться за консультацією в зовнішню експертну організацію (тільки не до підрядника). Бажано, щоб ця організація не займалася розробкою сайтів, а спеціалізувалася саме на консалтингу, інакше її аналіз може бути упередженим.
Не секрет, що більше 70% проектів по створенню сайтів в м.Луцьк не вкладаються в спочатку встановлені терміни, і робота затягується на час, іноді перевершує календарний план в рази. Це стосується практично всіх проектів (як за 3-4 тисячі, так і за 30-40 тисяч) та студій-розробників будь-якого рівня.
Головна причина затягування термінів з боку замовника – болісні узгодження результатів робіт. Особливо це стосується розробки дизайн-концепції сайту. Чим більше людей з боку замовника беруть участь в цьому процесі (а по дизайну кожен вважає себе фахівцем) – тим більше хаосу привноситься в проект. Це необхідно виключити – у проекту повинен бути менеджер, який курирує всі питання по проекту, а так само чітко виділений людина, що приймає остаточні рішення. Розробнику сайту обов’язково потрібно забезпечити доступ як до менеджера, так і приймає рішення особі, як би важко це не було. Інших “порадників” необхідно виключити з процесу, тому що виконання всіх їхніх побажань та коментарів (найчастіше необгрунтованих і суперечать один одному) затягне проект на невизначений термін. Це жодною мірою не стосується етапу тестування сайту і виявлення помилок – тут потрібно залучити максимально широке коло людей, щоб вичистити всі огріхи. Потрібно чітко побудувати модель взаємодії по проекту з розробником саме на рівні менеджменту компанії.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *