Простежте за тим, скільки людей з числа відвідувачів вашого сайту перетворюються в клієнтів. Як правило, це 0,5-3%. Цифра не дуже велика, правда? Ви хочете збільшити цю цифру і зробити її максимально високою? Тоді ви на потрібній вам сторінці. Ми не будемо розводити демагогію, що таке юзабіліті тестування, чому воно є таким важливим, а лише пройдемося по основних моментах. А почати слід з визначення, що ж це таке.
Юзабилити тестирование (від англ. usability) – це визначення рівня комфортності та зручності для користувачів сайту, а також його сервісів.
Юзабіліті тестування буде найбільш корисним, якщо:
– унікальний і гарний дизайн вашого сайту не забезпечує вам зростання продажів.
На етапі розробки дизайну ви розумієте, що дизайн повинен не тільки бути унікальним і гарним, але крім того, він повинен ще спонукати відвідувачів сайту ставати вашими клієнтами.
– продажі з сайту почали йти по похилій вниз.
Фахівці студії Webpromo можуть запропонувати вам три варіанти роботи з юзабіліті-тестування:
Експертна оцінка. Цей вид тестування дозволить отримати відповіді на наступні питання: – яке перше враження складає сайт? – чи відповідає дизайн сайту стилістиці компанії і тим продуктам і послугам, які вона пропонує? – чи правильно на сайті розміщені елементи графіки, зображення, банери, іконки і т.д.? – яка загальна оцінка сприйняття сайту і його дизайну?
Також буде проведений аналіз функціональності сайту з точки зору користувача:
– оцінка зручності навігації і структури посилань – перевірка наявності на сайті форми зворотного зв’язку, а також зручності її використання – аналіз текстової складової сайту та її унікальності – аналіз і оцінка шрифтового оформлення текстів на сайті з точки зору зручності сприйняття та перегляду – оцінка зручності користування сервісами, які пропонує сайт – аналіз реклами на сайті, інформації про знижки і рекламні акції
Юзабіліті тестування також включає унікальні можливості для аналітики, серед яких:
– аналіз дій не тільки конкретного відвідувача, а й усіх відвідувачів на обраній сторінці сайту – оцінка і аналіз конверсійних маршрутів – шляху від точки входу на сайт до замовдення послуги – аналіз популярності посилань на сайті. – достовірна інформація про те, на які частини сторінки відвідувачі сайту звертають найбільшу увагу
З вищевикладеного стає зрозуміло, що зробити якісний юзібіліті аудит сайту власними силами вкрай важко, тому краще довірити цей процес професіоналам з Webpromo!