Ferrari скорочує виробництво та збільшує прибуток

Багато років компанія Ferrari йшла шляхом нарощування виробництва своїх автомобілів, у тому числі за рахунок розширення модельної гами. Якщо в 1999 році в світі було продано 3775 машин з гарцюючим жеребцем на логотипі, то вже до 2005-го був узятий рубіж в 5409 штук. І позитивна динаміка збереглася аж до 2012 року, коли італійці реалізували 7318 автомобілів. Але в травні 2013-го Лука ді Монтедземоло робить сенсаційну заяву, що його фірма збирається скоротити випуск суперкарів (все заради збереження ореолу ексклюзиву), попутно збільшивши прибутковість.

Краще за всіх продаються моделі Ferrari 458 Italia та FF. Непогано продаються новинка F12 Berlinetta і California, незважаючи на чималий вік.

Насправді нова стратегія почала діяти раніше, ніж про це сказав бос Ferrari. Ні про які значних падіннях мова не йде, поки тільки про уповільнення зростання. За перші шість місяців нинішнього року реалізація зросла лише на 2,8% (до 3767 штук), але чистий прибуток компанії при цьому збільшилася на 176 мільйонів євро (до 1,2 млрд євро). Велику вигоду також принесли скорочення ліцензетримачів Ferrari по всьому світу на 60 одиниць і високий попит на лінію чоловічого одягу «Pr1ma», яка підняла дохід бутіка Ferrari Store на 50%. Купити футболку з логотипом Феррарі ви можете за наступним посиланням – http://футболки.auto707.com/купить/футболка-ferrari/красная/.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *