Школа раннього розвитку

З кожним днем ​​у світі стають все більш і більш популярними спеціальні школи раннього розвитку . Що це за школи , і чому про них стільки говорять останнім часом ? Багато вчених (такі , як Сузукі , Доман , Зайцев , Лупан і багато інших) стверджують , що раніше розвиток дітей можна вважати одним з варіантів сучасної педагогічної науки .

Давайте розберемося , з якого віку варто починати раніше розвиток дитини ?

Багато авторів класичних і традиційних педагогик вважають , що розвивати свого малюка можна починати вже з шести років. У цей період у дитини вже повністю закінчується розвиток головного мозку , тому він може повністю увібрати в себе ті знання , які йому пропонують.

Але , багато сучасні автори не погоджуються з такою думкою . Вони вважають , що дитині в шість років непосильна та шкільна програма , яка є затвердженою на сьогодні. Саме це може призвести до того , що в майбутньому у вашої дитини будуть проблеми зі школою і навчанням .

Тому , сучасні педагоги дають таке визначення терміну ” раніше розвиток дітей” – повний розвиток і інтенсивне навчання деяких здібностей у більш ранньому віці (від 0 до трьох років). Звичайно , це йде в повне протиріччя з традиційною педагогікою .

Звичайно, школа раннего развития не вчить дитину робити те , на що ще не здатна його мозок в такому ранньому віці , але ми починаємо розвивати його здібності до самостійного мислення , формуємо багато моральні цінності.

У ранньому віці дуже важливо досягти не того міфічного і нереального результату , а пізнати навколишній світ з радістю , яку дарують батьки малюка . У школі раннього розвитку проводяться унікальні розвиваючі заняття для дітей , які дозволяють комплексно формувати у дітей більшість знань і умінь.

Головною особливістю таких уроків є наявність з дітьми їх батьків , які разом танцюють , малюють , співають , ліплять і грають. Всі заняття в центрі проходять з музичним супроводом.

Які цілі ми ставимо перед собою на заняттях з раннього розвитку дітей? 

  • Розвинути мову ;
  • Розвинути всі вищі психологічні функції у дитини (наприклад , пам’ять , уява, мислення ) ;
  • Познайомити дитину з різними видами образотворчого мистецтва і навчити ліпити , малювати , робити аплікації ;
  • Розвинути у дитини природну допитливість , пізнавальні якості , вміння робити експерименти ;
  • Розвинути дрібну , загальну моторику , координацію рухів , а також уміння орієнтуватися в просторі;
  • Розвинути музичний ритм , пластичність в танці ;
  • Розвинути ігрову діяльність і сенсорні здібності;

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *