Юзабілі сайту та інтернет магазину

При розробці інтернет-магазину в місті Рівне чи Рівненській області велика увага повинна приділятися юзабіліті. Під цим терміном розуміється зручність торгового майданчика для відвідувача. Найбільш важливим для юзабіліті є система навігації за товарним асортиментом. Умовно його можна поділити на маленький (до 300 позицій), середній (від 400 до 1000) і великий (понад 1000 позицій), притому, що в кожній категорії товарів не менше 15% від усього асортименту.
Залежно від широти асортименту застосовують різні види навігації: лінійну, багаторівневі каталоги і навігацію, засновану тільки на вибірках. Лінійна називається навігація, при якій відбувається послідовний перехід від сторінки до сторінки. Даний тип навігації передбачає наявність прямої лінії, яка з’єднує всі сторінки вузла. Багаторівневі каталоги – більш складний тип навігації, застосовується в магазинах з великим товарним асортиментом. Студія, що виконує лінійну навігацію інтернет магазину є умісті Рівне. Розробка сайтів Рівне, саме так потрібно шукати в Інтернеті, що замовити розробку інтернет магазину по такому напрямі.
Слід зазначити, лінійна навігація передбачає наявність головного (кореневого) каталогу та підпорядкованих йому каталогів нижнього рівня, які об’єднують товари з яких-небудь ознаками. Навігація на основі вибірки дозволяє вказати відвідувачеві декілька параметрів і отримати вибірку товарів, що задовольняють даним умовам.
Враховуючи важливість зручної навігації, створення будь-якого інтернет-магазину починається з розробки структури. При її створенні необхідно враховувати специфіку товарів і покупців. Безумовно, потрібно звернутись до фахівців. Рівне розробка сайтів, програмісти цієї студії знаються на створенні магазинів понад 7 років. Вони повідомили, що найважливіший розділ в інтернет-магазині – каталог товарів. У кожній галузі існують професійні класифікації товарів. Але використовувати їх для створення каталогу виходить не завжди. Наприклад, в парфумерії дуже складна класифікація запахів, що включає такі незрозумілі назви, як папоротеві і альдегідні аромати. Як пахнуть “арабські” духи, звичайний споживач не знає. Для нього ближче інші назви – пряні або свіжі аромати. Вони відносяться до “побутовим” класифікаціями, тим не менш, відвідувачеві говорять більше, ніж незрозумілий слово “арабські”. Звичайно, структура інтернет-магазину – це не тільки каталог товарів. Необхідні інформаційні розділи зі службовою інформацією. Наприклад, як здійснюється замовлення, доставка і оплата товарів. У будь-якому інтернет-магазині виділяється місце для показу спеціальних пропозицій.
Все, про що ми говорили вище, можна віднести до змісту магазину. Тоді що таке дизайн? Якщо провести аналогію з “реальним” магазином, дизайн – це інтер’єр та оформлення магазину. Завдання створення “торгового дизайну” дещо відрізняється від загального веб-дизайну. Справитися з нею може тільки дизайнер, що розуміє специфіку інтернет-торгівлі. Крім зручного розташування окремих блоків, дизайн повинен нести в собі певну емоційне навантаження. Наприклад, відкрийте магазин іграшок та комп’ютерної техніки. Ви відразу відчуєте різницю.
Все, про що ми говорили в цій статті, відноситься до внутрішніх чинників успіху – до того, як повинен бути організований сайт інтернет-магазину. Дизайн і функціонал повинні бути на високому рівні, щоб забезпечувати відвідувачеві високий рівень Сервісу. У свою чергу комерційна ідея підприємства (виражена в асортимент і ціни) повинна забезпечувати його прибутковість.
У той же час зовнішні фактори успішної організації інтернет-торгівлі поки залишилися за кадром. Як залучати цільових відвідувачів на сайт в достатній кількості? Що дасть найбільший ефект – пошукова оптимізація, контекстна і пошукова реклама, або, можливо, непоісковой методи залучення? Наскільки значущий для інтернет-магазину такий метод маркетингу, як брендинг? Нарешті, що зробити для того, щоб покупці після здійснення першої покупки переходили в розряд постійних клієнтів? Всі ці питання стануть темами наступних статей нашого циклу.

 

Розробка сайтів основні кроки замовника

Дуже часто при створенні сайту в Луцьку у замовника відсутнє чітке розуміння цілей, які стоять перед проектом. І в підсумку результат може виявитися плачевним: ви “щось” попросили, ми “щось” і зробили. Чітке розуміння, що сайт потрібен тільки для галочки і вказівки на візитках (а для багатьох компаній це так і є) позбавило б безліч замовників від головного болю і зайвих витрат.
Пам’ятайте, що Луцьк розробка сайтів – це не набір красивих зображень в Інтернеті, а, насамперед, маркетинговий інструмент, який повинен виконувати своє призначення, а не “просто бути”. Також це програмування, яке виконує програміст, а для цього потрібно скласти технічне завдання. Після виконання програмування, йде дизайн та верстка готово сайту.
Вкрай рекомендується перед початком проекту провести інтернет дослідження і замовити розробку веб-стратегії (про неї докладніше в пункті про типовий цикл проекту), яка дозволить сформувати якесь бачення проекту на всіх етапах його життєвого шляху.
Досить часто замовник сайту в місті Луцьк не може правильно оцінити бюджет проекту і правильно розставити пріоритети щодо аспектів робіт. Дуже часто замовник виходить з особистих переваг і усталених стереотипів (наприклад, “дизайн сайту не важливий, головне – інформація”). Це невірно, бюджет повинен формуватися виходячи з чіткого розуміння цілей і завдань проекту. Якщо ви визначили, що основне завдання сайту – підтримка бренду або певної марки продукту в Мережі, нерозумно економити на розробці дизайн-концепції.
Типова помилка – великий бюджет на просування проекту (припустимо, сотні тисяч доларів на рік) – і мізерний на сам сайт. Подумайте, вкладаючи такі гроші в рекламу, логічно витратити трохи більше грошей створення інтернет проекту, оскільки розробка сайтів луцьк значно дешевша, ніж банери чи бігборди по місту. Вірно і така думка: не має сенсу роздувати бюджет на сайту, якщо ніяких цілей, крім, власне, його наявності немає.
Якщо у вас є сумніви у власних можливостях визначення загального бюджету або розподілу його по складовим частинам, зверніться за консультацією в зовнішню експертну організацію (тільки не до підрядника). Бажано, щоб ця організація не займалася розробкою сайтів, а спеціалізувалася саме на консалтингу, інакше її аналіз може бути упередженим.
Не секрет, що більше 70% проектів по створенню сайтів в м.Луцьк не вкладаються в спочатку встановлені терміни, і робота затягується на час, іноді перевершує календарний план в рази. Це стосується практично всіх проектів (як за 3-4 тисячі, так і за 30-40 тисяч) та студій-розробників будь-якого рівня.
Головна причина затягування термінів з боку замовника – болісні узгодження результатів робіт. Особливо це стосується розробки дизайн-концепції сайту. Чим більше людей з боку замовника беруть участь в цьому процесі (а по дизайну кожен вважає себе фахівцем) – тим більше хаосу привноситься в проект. Це необхідно виключити – у проекту повинен бути менеджер, який курирує всі питання по проекту, а так само чітко виділений людина, що приймає остаточні рішення. Розробнику сайту обов’язково потрібно забезпечити доступ як до менеджера, так і приймає рішення особі, як би важко це не було. Інших “порадників” необхідно виключити з процесу, тому що виконання всіх їхніх побажань та коментарів (найчастіше необгрунтованих і суперечать один одному) затягне проект на невизначений термін. Це жодною мірою не стосується етапу тестування сайту і виявлення помилок – тут потрібно залучити максимально широке коло людей, щоб вичистити всі огріхи. Потрібно чітко побудувати модель взаємодії по проекту з розробником саме на рівні менеджменту компанії.

 

Юзабілі сайту та інтернет магазину

При розробці інтернет-магазину в місті Рівне чи Рівненській області велика увага повинна приділятися юзабіліті. Під цим терміном розуміється зручність торгового майданчика для відвідувача. Найбільш важливим для юзабіліті є система навігації за товарним асортиментом. Умовно його можна поділити на маленький (до 300 позицій), середній (від 400 до 1000) і великий (понад 1000 позицій), притому, що в кожній категорії товарів не менше 15% від усього асортименту.
Залежно від широти асортименту застосовують різні види навігації: лінійну, багаторівневі каталоги і навігацію, засновану тільки на вибірках. Лінійна називається навігація, при якій відбувається послідовний перехід від сторінки до сторінки. Даний тип навігації передбачає наявність прямої лінії, яка з’єднує всі сторінки вузла. Багаторівневі каталоги – більш складний тип навігації, застосовується в магазинах з великим товарним асортиментом. Студія, що виконує лінійну навігацію інтернет магазину є умісті Рівне. Розробка сайтів Рівне, саме так потрібно шукати в Інтернеті, що замовити розробку інтернет магазину по такому напрямі.
Слід зазначити, лінійна навігація передбачає наявність головного (кореневого) каталогу та підпорядкованих йому каталогів нижнього рівня, які об’єднують товари з яких-небудь ознаками. Навігація на основі вибірки дозволяє вказати відвідувачеві декілька параметрів і отримати вибірку товарів, що задовольняють даним умовам.
Враховуючи важливість зручної навігації, створення будь-якого інтернет-магазину починається з розробки структури. При її створенні необхідно враховувати специфіку товарів і покупців. Безумовно, потрібно звернутись до фахівців. Рівне розробка сайтів, програмісти цієї студії знаються на створенні магазинів понад 7 років. Вони повідомили, що найважливіший розділ в інтернет-магазині – каталог товарів. У кожній галузі існують професійні класифікації товарів. Але використовувати їх для створення каталогу виходить не завжди. Наприклад, в парфумерії дуже складна класифікація запахів, що включає такі незрозумілі назви, як папоротеві і альдегідні аромати. Як пахнуть “арабські” духи, звичайний споживач не знає. Для нього ближче інші назви – пряні або свіжі аромати. Вони відносяться до “побутовим” класифікаціями, тим не менш, відвідувачеві говорять більше, ніж незрозумілий слово “арабські”. Звичайно, структура інтернет-магазину – це не тільки каталог товарів. Необхідні інформаційні розділи зі службовою інформацією. Наприклад, як здійснюється замовлення, доставка і оплата товарів. У будь-якому інтернет-магазині виділяється місце для показу спеціальних пропозицій.
Все, про що ми говорили вище, можна віднести до змісту магазину. Тоді що таке дизайн? Якщо провести аналогію з “реальним” магазином, дизайн – це інтер’єр та оформлення магазину. Завдання створення “торгового дизайну” дещо відрізняється від загального веб-дизайну. Справитися з нею може тільки дизайнер, що розуміє специфіку інтернет-торгівлі. Крім зручного розташування окремих блоків, дизайн повинен нести в собі певну емоційне навантаження. Наприклад, відкрийте магазин іграшок та комп’ютерної техніки. Ви відразу відчуєте різницю.
Все, про що ми говорили в цій статті, відноситься до внутрішніх чинників успіху – до того, як повинен бути організований сайт інтернет-магазину. Дизайн і функціонал повинні бути на високому рівні, щоб забезпечувати відвідувачеві високий рівень Сервісу. У свою чергу комерційна ідея підприємства (виражена в асортимент і ціни) повинна забезпечувати його прибутковість.
У той же час зовнішні фактори успішної організації інтернет-торгівлі поки залишилися за кадром. Як залучати цільових відвідувачів на сайт в достатній кількості? Що дасть найбільший ефект – пошукова оптимізація, контекстна і пошукова реклама, або, можливо, непоісковой методи залучення? Наскільки значущий для інтернет-магазину такий метод маркетингу, як брендинг? Нарешті, що зробити для того, щоб покупці після здійснення першої покупки переходили в розряд постійних клієнтів? Всі ці питання стануть темами наступних статей нашого циклу.

 

Як безпечно купувати в інтернеті?

Перша і очевидна відповідь на дане питання – вибирати безпечні методи оплати, такі як, наприклад, оплата кур’єру при отриманні або накладений платіж, коли можна спочатку ознайомитися з товаром, переконатися в його якості і справності, і лише потім віддати гроші, отримавши товарний чек. Це актуально для тих, хто купує товари в межах рідного міста та в інтернет-магазинах своєї рідної країни. Якщо ж купити в місцевому інтернет-магазині товар неможливо, то іноді доводиться використовувати альтернативні методи оплати, такі як всілякі електронні гроші, платіжні картки і т.д. І тут необхідно дотримуватися ряду простих і дієвих правил, щоб не стати жертвою шахраїв.

Перш за все вибирайте перевірені сайти, ті, про які ви чули, або де здійснювали покупки ваші друзі чи колеги. Почитайте відгуки про магазин, подивіться, чи представлений інтернет-магазин в таких каталогах, як Яндекс.Маркет. Пошукайте сайт в чорних списках інтернет-магазинів. Пошукові системи, які піклуються про безпеку сайтів, що беруть участь в результатах пошукової видачі розробляють власні знаки якості для інтернет-магазинів, за якими можна визначити якість і сумлінність сайту. Однак, на жаль, поки подібні програми діють лише в США. Ви можете придбати будівельну техніку http://big-basket.net/catalog/business-i-industrial/stroitelstvo з eBay та Amazon на Україні. Доставка можлива прямо на вашу домашню адресу.

Обов’язково зверніть вашу увагу на ціну. Безкоштовний сир, як відомо, буває лише в мишоловці, а скупий платить двічі. Деякі продавці на торгових інтернет-площадках можуть приваблювати покупців заниженою ціною, але вам просто продадуть неякісний товар або поцуплять номер кредитної картки, ваші паролі або інші конфіденційні дані.

Будьте пильними та уважними! Вдалих Вам покупок в інтернеті!

Аутсорсинг контенту

Правильний контент – це основа успіху. Слово контент походить від англійського content, що означає зміст – це будь-яке інформаційне або змістовне наповнення інформаційного або веб-сайту: це можуть бути тексти, мультимедіа, графіка. Кожен з цих напрямків є досить специфічним і вимагає залучення своїх фахівців з кожного напряму – копірайтерів, дизайнерів, 3д-дизайнерів, відеоредакторів і т.д.

В сучасному світі, будь-яку думку, навіть саму геніальну, для того щоб втілити, потрібно правильно описати, і подати у письмовому вигляді. Цим і займаються фахівці із загадковою назвою копірайтер, вони підбирають правильні слова для статей, промо-матеріалів, буклетів, сайтів.

Ви замислювалися над тим, що аутсорсинг може бути економічно ефективним? Звичайно, все залежить від того, які індивідуальні потреби вашого бізнесу.

Коли ж варто передавати написання якісного контенту на аутсорсинг? Копірайтери і райтери пропонують аутсорсинг написання контенту на постійній основі і у великих обсягах. Існує думка, що аутсорсинг – це і є ключ до максимальної продуктивності. Але також, є інша думка, це думка бізнесменів, котрі вважають, що ефективність може бути досягнута тоді, коли контент готують співробітнки компанії, оскільки лише вони досконало знають бізнес зсередини.

Обидві ці думки є правильними. У кожного бізнесу є свої унікальні потреби, а також і власні обмеження. Тому у такому випадку діяти потрібно відповідно, універсального рішення не існує, а винятки з правил є завжди. Проте контент-маркетинг у будь-якому випадку є неминучим, оскільки потужні підприємства вкладають величезні кошти у розробку стратегій контент-маркетингу, а невеликі фірми теж розуміють, що в контент-маркетингу прихований величезний потенціал для розвитку та росту продажів.

Якщо у вас невеликий або малий бізнес, тоді звісно краще передати написання контенту на аутсорсинг. Це знизить витрати і дасть вам більше простору для маневрування. Немає жодного сенсу наймати копірайтера чи райтера на повний робочий день, якщо вам потрібно підготувати лише 2-4 статті для корпоративного блогу чи декілька статей для сайту на тиждень. Якщо у вас великий бізнес і потрібно публікувати десятки сторінок кожен день, тоді краще найняти цілу команду для створення контенту.

Для чего нужен безлимитный хостинг

Совсем недавно многие хостинговые компании стали предлагать такую услугу, как безлимитный хостинг. В тарифных планах данного хостинга отсутствуют многие ограничения на ресурсы серверов, применяющиеся для полноценной работы владельцами сайтов.

Безлимитным в тарифах предоставляется не только трафик, но и другие ресурсы. Ведь очень важно иметь неограниченное дисковое пространство, количество БД, доменов на одной учётной записи и другое. При этом следует учитывать, что список всех безлимитных ресурсов устанавливает провайдер. Поэтому, в первую очередь следует ознакомиться с тарифными планами, а уж потом делать свой выбор.
Такой вид хостинга необходим тем владельцам сайтов, которые хотят создавать неограниченное количество сайтов на одном аккаунте. Однако, вам никто не предоставит возможность разместить 3000 – 5000 и более сайтов. В таком случае потребуется приобретение своего выделенного сервера. Это очень дорогая услуга, о которой в сети имеется масса информации. С безлимитным хостингом всё намного проще. Вы покупаете выбранный тариф и уже через несколько минут сможете осуществлять свою деятельность. Данный вид хостинга будет прекрасным вариантом для тех, кто занимается созданием сайтов на заказ. Именно поэтому, удобно пользоваться одним аккаунтом для большого количества проектов.
Стоит учесть, что услуги безлимита стоят значительно дороже, чем аренда vps и vds. Это понятно, так как вы получаете большее количество ресурсов. Причём не каждый провайдер сможет предложить безлимитные тарифы на хостинг. Поэтому, выбирая такой вид услуги, следует учитывать и эти моменты. Если же у вас несколько сайтов со средней посещаемостью, тогда идеальным решением будет арендовать виртуальный выделенный сервер. Здесь вам предлагается большое пространство и количество БД. Тем более, что vps или vds имеют больше преимуществ, чем обычный виртуальный хостинг. Воспользовавшись услугами такого хостинга, вы получаете доступ к администрированию и настройке необходимых параметров. К тому же стоимость такой услуги не сильно высока.